СК «Експрес Страхування» виступила партнером відкриття мотосезону в Дніпрі

В суботу 28 квітня в Дніпрі відбулося офіційне урочисте відкриття нового мотосезону. На свято з'їхалися сотні байкерів з різних міст України. Мотоциклісти проїхали великою колоною по місту, взявши старт від Фестивального причалу, а потім приєдналися до решти гостей в розважальному центрі «Лавина Парк», де пройшов масштабний рок-фестиваль. Захід відвідали понад 3000 гостей, і кожен з них зміг вибрати розвагу до душі з безлічі запропонованих активностей з конкурсами та призами. Музичну рок-програму і ретро-стиль завдяки присутності вінтажних мотоциклів забезпечив організатор - мотоклуб Angels MC. А генеральні партнери фестивалю - офіційний дилер Ducati в Дніпропетровському регіону - «Дніпро-АВТО» і СК «Експрес Страхування» (входять до складу Корпорації «УкрАВТО») - презентували гостям експозицію мотоциклів Ducati, включаючи новинки 2018 року - нову Multistrada 1260, Scrambler 1100 і Monster 821, і провели конкурси з призами. Зокрема, СК «Експрес Страхування» розіграла серед гостей свята 3 сертифікати на безкоштовне оформлення поліса "автоцивілки". Переможцями конкурсу стали: Петров Андрій Олександрович, Балуєв Олександр В'ячеславович, Димитров Станіслав Олександрович.

Поділитися у соцмережах

24-04-2024

Що таке франшиза і як вона використовується в різних видах автострахування: ОСЦПВ та КАСКО

Про те, які є різновиди франшизи, навіщо вона потрібна, який її розмір є оптимальним з огляду на вартість полісу і які зобов'язання бере на себе ав...

Читати далі

23-04-2024

Стабільність ключових показників СК «Експрес Страхування» підтверджена рейтингом Insurance TOP за результатами 2023 року

СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, демонструє стабільність ключових показників фінансової стійкості: активів компан...

Читати далі

18-04-2024

Тетяна Щучьєва: «У світі диджиталізації наявність людського сервісу і спілкування цінується на «вагу золота»

Про розвиток компанії, збільшення клієнтської бази, систему врегулювання збитків, силу бренду та роботу команди з клієнтом під час війни в ексклюзи...

Читати далі