У 1 півріччі 2020 року СК «Експрес Страхування» збільшила обсяг відшкодувань клієнтам на 6% та страхових премій на 19%

Зростання рівня довіри з боку клієнтів Компанія вважає одним з вагомих підсумків своєї роботи у 1–му півріччі 2020 року. Зокрема, про високу лояльність свідчить показник продовження страхових контрактів клієнтами, який перевищив 75%. Також продовжує рости загальна кількість клієнтів, що підтверджується позитивною динамікою укладених договорів страхування.


СК «Експрес Страхування» за підсумками 1 півріччя 2020 року виплатила своїм клієнтам 65,3 млн грн., що на 6% більше, ніж у аналогічному періоді 2019 року.


Три найбільших відшкодування з автострахування за звітний період були виплачені за такими страховими подіями:
  • 921 179 грн. за договором КАСКО - за пошкоджений внаслідок ДТП автомобіль Mercedes-Benz.
  • 877 291 грн. за договором КАСКО - за пошкоджений внаслідок ДТП автомобіль Mercedes-Benz.
  • 872 172 грн. за договором КАСКО - за пошкоджений внаслідок ДТП автомобіль Toyota Highlander.

Загалом протягом січня-червня 2020 р. Компанією були врегульовані з виплатою відшкодування 2 090 страхових подій з КАСКО та 417 подій з ОСЦПВ. Причиною більшості цих подій стала дорожньо-транспортна пригода.

Середній термін врегулювання страхової події з КАСКО за 1 півріччя 2020 р. склав:
  • 6 календарних днів – при збитках, які не потребують надання клієнтом довідок від компетентних органів;
  • 14 календарних днів – при збитках, які потребують надання клієнтом додаткових довідок або погодження виплати з банком позичальника.

Висока швидкість врегулювання подій в Компанії досягається за рахунок оптимальної взаємодії з партнерськими СТО. Оформлення більшості подій по КАСКО відбувається за принципом «єдиного вікна» – в сервісному центрі автодилера, без необхідності візиту в офіс страхової компанії.


Щоквартально Компанія отримує найвищі оцінки МТСБУ (рейтинг «світлофор») за якість та швидкість врегулювання страхових подій з ОСЦПВ.

***

Обсяг зібраних страхових платежів від клієнтів у 1 півріччі 2020 р. у порівнянні з аналогічним періодом 2019 р. збільшився на 19% до 190,2 млн грн.


При цьому найбільшу динаміку зростання продемонстрували сегменти КАСКО (+22%) та ОСЦПВ (+38%).


У структурі страхового портфелю СК «Експрес Страхування» частка автострахування досягла 92% платежів, в тому числі КАСКО – 86,2%, ОСЦПВ – 7,2%.

***

Фінансовий стан Компанії дозволяє повністю і своєчасно виконувати зобов'язання перед клієнтами. Компанія підтримує високу ліквідність і залишається однією з найбільш капіталізованих на страховому ринку України.


Для забезпечення виконання фінансових зобов'язань СК «Експрес Страхування» має страхові резерви в сумі 217 млн грн. (станом на 30.06.2020 р), причому порівняно з 1 півріччям 2019 р. цей показник збільшився майже на третину (28%). Активи Компанії також відчутно зросли – на 19% до 369,1 млн грн.


Інші ключові фінансові показники СК «Експрес Страхування» за підсумками 1 півріччя 2020 року: власний капітал 128,4 млн грн., статутний капітал 44,5 млн грн.


«Експрес Страхування» – компанія, яка фактично надає клієнтам повний цикл страхового сервісу та контролює його якість від моменту першого контакту з консультантом до закінчення відновлювального ремонту автомобіля на СТО офіційного дилера, – відзначає Тетяна Щучьєва, Директор ТДВ «Експрес Страхування». – Забезпечувати першокласне страхове обслуговування для кожного клієнта – наша місія, якою ми щодня керуємося в нашій роботі. Як наслідок, зростають довіра та лояльність клієнтів – сьогодні понад 75% з них приходять до нас і залишаються з Компанією на довгі роки, продовжуючи свій договір страхування».


Про компанію


ТДВ «Експрес Страхування» засновано в 2008 році за участю лідера українського автомобільного ринку – Корпорації УкрАВТО. За підсумками 2019 року на страховому ринку України, згідно з рейтингом «Insurance TOP», ТДВ «Експрес Страхування» займає 8 місце за обсягом страхових премій КАСКО; 17 місце за обсягом чистих страхових премій; 20 місце за обсягом страхових виплат. Сьогодні в компанії працюють 130 штатних співробітників, які обслуговують клієнтів у 59 точках продажу по всій Україні.


Поділитися у соцмережах

18-04-2024

Тетяна Щучьєва: «У світі диджиталізації наявність людського сервісу і спілкування цінується на «вагу золота»

Про розвиток компанії, збільшення клієнтської бази, систему врегулювання збитків, силу бренду та роботу команди з клієнтом під час війни в ексклюзи...

Читати далі

16-04-2024

Пригоди Mercedes-Benz на шляхах України: добре, коли є КАСКО

Прийшла весна, а з нею – весняні зливи, які традиційно додають проблем не тільки співробітникам дорожніх службам, а й водіям. До того ж кількість авто...

Читати далі

12-04-2024

"У 2024 році ми продовжимо формувати моду на відповідального українського страховика", - Тетяна Щучьєва

Про нові тренди на страховому ринку під час війни, особливості страхування воєнних ризиків, тенденції на ринку КАСКО та унікальні підходи до органі...

Читати далі