СК «Експрес Страхування» виступила страховим партнером міжнародного роадшоу Mercedes-Benz Star Experience-2019

Mercedes-Benz Star Experience 2019 – унікальне роуд-шоу вже всьоме пройшло в Україні! У Львові на території стадіону «Арена-Львів» та в Києві на НСК «Олімпійський» найвідданіші клієнти знов пережили незабутні емоції від екстремальних тест-драйвів.

Свято для шанувальників Mercedes-Benz організувала компанія «АвтоКапітал» спільно з підрозділом Driving Events від Daimler AG. СК «Експрес Страхування» була рада стати страховим партнером події, адже безпека та впевненість усіх учасників важливі під час професійних тест-драйвів потужних авто.

В рамках заходу клієнти тестували автомобілі на чотирьох станціях: Safety, Offroad, Intelligent Drive і Agility. Був задіяний майже весь модельний ряд Mercedes-Benz, а також «заряджені» версії Mercedes-AMG.

Навички екстремального водіння і гальмування відпрацьовувались у спеціально облаштованій зоні. Гості протестували інноваційні системи безпеки та роботу електронних асистентів моделей. Усі вправи проводились під керівництвом професійних інструкторів від Daimler AG.

Як шоу-стопер ефектно був представлений Mercedes-AMG GT R Roadster. Це перший з усього 750 автомобілів, що будуть випущені в даному кузові в усьому світі.

Дякуємо партнерам та учасникам за незабутні враження від Star Experience!

Поділитися у соцмережах

24-04-2024

Що таке франшиза і як вона використовується в різних видах автострахування: ОСЦПВ та КАСКО

Про те, які є різновиди франшизи, навіщо вона потрібна, який її розмір є оптимальним з огляду на вартість полісу і які зобов'язання бере на себе ав...

Читати далі

23-04-2024

Стабільність ключових показників СК «Експрес Страхування» підтверджена рейтингом Insurance TOP за результатами 2023 року

СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, демонструє стабільність ключових показників фінансової стійкості: активів компан...

Читати далі

18-04-2024

Тетяна Щучьєва: «У світі диджиталізації наявність людського сервісу і спілкування цінується на «вагу золота»

Про розвиток компанії, збільшення клієнтської бази, систему врегулювання збитків, силу бренду та роботу команди з клієнтом під час війни в ексклюзи...

Читати далі