Пригоди Mercedes-Benz на шляхах України: добре, коли є КАСКО

Прийшла весна, а з нею – весняні зливи, які традиційно додають проблем не тільки співробітникам дорожніх службам, а й водіям. До того ж кількість автомобілів на дорогах значно збільшилась: виїхали навіть ті, хто не любить сідати за кермо взимку. Тож маємо для вас декілька нових прикладів дорожніх пригод, які трапились з нашими клієнтами, але були успішно врегульовані за допомогою експертів СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО.

Перший випадок стався у Львівській області. Рухаючись трасою на своєму Mercedes-Benz, клієнт в’їхав у калюжу на дорозі, не підозрюючи, наскільки глибокою вона може бути. В результаті автомобіль став некерованим і влетів у відбійник. При цьому пошкоджень зазнала вся права сторона авто: обидві двері, передній та задній бампери, крило, накладка та фара. Удар був таким сильним, що переднє колесо відірвало повністю, а заднє – частково. До того ж, при детальному огляді чимало пошкоджень було виявлено і всередині автомобіля.

На щастя, ніхто не постраждав, а плачевні наслідки «пірнання» у калюжу покрив поліс КАСКО. Загалом на відновлення автомобіля було відшкодовано більше 1 млн 600 тис. грн.

У другому випадку назустріч Mercedes-Benz нашого клієнта на повній швидкості вилетіло авто із зустрічної смуги. Трапилось це в місті Обухів Київської області. Все сталося миттєво, тож зіткнення уникнути не вдалося, і ліва сторона автомобіля клієнта постраждала досить серйозно. Вм’ятини на крилі та бампері, відірване дзеркало – витрати на відновлення склали майже 1 млн 400 тис. грн.

Героєм, а, точніше, жертвою третього страхового випадку теж став Mercedes-Benz. На перехресті вулиць у Києві інший водій не пропустив нашого клієнта (хоча повинен був це зробити згідно правил дорожнього руху) і влетів у лівий бік його авто. Удар прийшовся прямо у двері водія, тож це диво, що він не постраждав. Чого не скажеш про автомобіль: відновлювати довелось не тільки двері, а й капот, передній бампер та диск колеса. Загалом вартість ремонту сягнула майже 600 тис. грн.

Тож нагадуємо: будьте дуже уважними за кермом, стережіться водіїв, які порушують правила дорожнього руху або не можуть впоратись з керуванням власним авто. А ще – не ризикуйте і краще оминайте калюжі та інші наслідки «природних катаклізмів» на дорогах. І головне – не забудьте захистити свій автомобіль за допомогою страхового полісу від надійної компанії!

Нагадаємо, що в січні-березні 2024 року СК «Експрес Страхування» виплатила своїм клієнтам за договорами КАСКО 88,7 млн грн (+47,5% до рівня січня-березня 2023 року).

Довідково

ТДВ «Експрес Страхування» засновано у 2008 році за участю лідера українського автомобільного ринку – Корпорації УкрАВТО. Компанія спеціалізується на автомобільному страхуванні. Стабільно висока швидкість врегулювання подій в СК забезпечена оптимальною взаємодією з партнерськими СТО.

СК «Експрес Страхування» входить у число найбільш капіталізованих на страховому ринку та понад 7 років поспіль міцно утримує лідерські позиції в ТОП 10 рейтингу впливового на страховому ринку України журналу Insurance TOP за обсягом страхових премій з КАСКО.

З квітня 2012 року СК «Експрес Страхування» є асоційованим членом Моторного транспортного страхового бюро України. За підсумками IV кварталу 2023 року Компанія здобула найвищу оцінку з ОСЦПВ («автоцивілки») за даними МТСБУ – «1», що означає, що показники діяльності Компанії знаходяться на високому рівні.

Поділитися у соцмережах

24-04-2024

Що таке франшиза і як вона використовується в різних видах автострахування: ОСЦПВ та КАСКО

Про те, які є різновиди франшизи, навіщо вона потрібна, який її розмір є оптимальним з огляду на вартість полісу і які зобов'язання бере на себе ав...

Читати далі

23-04-2024

Стабільність ключових показників СК «Експрес Страхування» підтверджена рейтингом Insurance TOP за результатами 2023 року

СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, демонструє стабільність ключових показників фінансової стійкості: активів компан...

Читати далі

18-04-2024

Тетяна Щучьєва: «У світі диджиталізації наявність людського сервісу і спілкування цінується на «вагу золота»

Про розвиток компанії, збільшення клієнтської бази, систему врегулювання збитків, силу бренду та роботу команди з клієнтом під час війни в ексклюзи...

Читати далі