Вантажівки та автобуси: "довгомірна небезпека" на дорозі

Клієнти СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, можуть розраховувати на нашу підтримку завжди – навіть коли потрапляють у ситуації, про які можна знімати автотрилери. Пам’ятаєте, в автошколах розповідають про небезпеки, пов’язані з «довгомірними транспортними засобами»? Але в автошколі – це просто теорія, а от на практиці – суцільний жах!

Так, перший «трилер», про який ми хочемо розповісти, стався на трасі Київ – Харків. Наша клієнтка, як це часто буває під час руху, уперлася в зад автобуса, який перекрив, як мінімум, півтори із двох смуг, не увімкнувши при цьому навіть аварійку або фари.

Зрозуміло, що через певний час, у водійки, як то кажуть, «терпець урвався», і вона вирішила ризикнути і обігнати «тихохода», попри неможливість оцінити ситуацію на ділянці трасі за ним. Під час обгону вона побачила, що перед автобусом плететься ще й бензовоз і «вписатися» між цими двома «автомонстрами» немає шансів – тож доведеться наважитись на подвійний обгін. І все було б добре, аби назустріч не неслася фура. Погодьтесь, це вже в стилі голлівудського екшена на кшталт «Швидкості»! Під час обгону бензовоза водійка не встигла перелаштуватися у свою смугу і зачепила вищезгадану фуру. В результаті «ніжного дотику» до фури Mercedes-Benz залишився без двох лівих дверей – їх просто відірвало – і опинився у кюветі. На щастя, подушки безпеки спрацювали бездоганно, і наша клієнтка не постраждала. Але можна припустити, що враження від пережитої пригоди, залишаться у її пам’яті надовго, якщо не назавжди.

Усунення деформації кузова Mercedes-Benz, відновлення двох дверей та подушок безпеки коштувало понад 1,2 млн грн, які наша Компанія відшкодувала відповідно до договору КАСКО. Тож позитив у цьому «трилері» теж є!

Ще один наш клієнт мирно рухався трасою на Тернопільщині, нікого не обганяв, але теж мав «щастя» зустрітися із «довгомірним транспортним засобом» – молоковозом, який врізався в його автомобіль, злетівши з зустрічної смуги. Причина ДПТ банальна – несприятливі погодні умови, тобто мокре та слизьке покриття траси, з чим просто не впорався водій молоковоза. Слід зазначити, що Mercedes-Benz достойно витримав удар і захистив свого власника, але пошкодження автомобіля виявилися досить серйозними. На відновлення передньої частини пішло майже 2 млн грн.

І що можна сказати після цього щодо необхідності купувати поліс КАСКО? Чи виникають якісь сумніви? Сподіваємось, що жодних!

Нагадаємо, що у січні-лютому 2024 року компанія виплатила своїм клієнтам за договорами КАСКО 59,4 млн грн, що на 49,2% більше виплат за аналогічний період минулого року.

Довідково

ТДВ «Експрес Страхування» засновано у 2008 році за участю лідера українського автомобільного ринку – Корпорації УкрАВТО. Компанія спеціалізується на автомобільному страхуванні. Стабільно висока швидкість врегулювання подій в СК забезпечена оптимальною взаємодією з партнерськими СТО.

СК «Експрес Страхування» входить у число найбільш капіталізованих на страховому ринку та понад 7 років поспіль міцно утримує лідерські позиції в ТОП 10 рейтингу впливового на страховому ринку України журналу Insurance TOP за обсягом страхових премій з КАСКО.

З квітня 2012 року СК «Експрес Страхування» є асоційованим членом Моторного транспортного страхового бюро України. За підсумками IV кварталу 2023 року Компанія здобула найвищу оцінку з ОСЦПВ («автоцивілки») за даними МТСБУ – «1», що означає, що показники діяльності Компанії знаходяться на високому рівні.

Поділитися у соцмережах

24-04-2024

Що таке франшиза і як вона використовується в різних видах автострахування: ОСЦПВ та КАСКО

Про те, які є різновиди франшизи, навіщо вона потрібна, який її розмір є оптимальним з огляду на вартість полісу і які зобов'язання бере на себе ав...

Читати далі

23-04-2024

Стабільність ключових показників СК «Експрес Страхування» підтверджена рейтингом Insurance TOP за результатами 2023 року

СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, демонструє стабільність ключових показників фінансової стійкості: активів компан...

Читати далі

18-04-2024

Тетяна Щучьєва: «У світі диджиталізації наявність людського сервісу і спілкування цінується на «вагу золота»

Про розвиток компанії, збільшення клієнтської бази, систему врегулювання збитків, силу бренду та роботу команди з клієнтом під час війни в ексклюзи...

Читати далі