СК «Експрес Страхування» виступила страховим партнером презентації нового покоління Toyota Сorolla

15 березня у автоцентрах офіціальних ділерів Toyota в Україні – Тойота Центр Київ «Автосаміт», Тойота Центр Київ «Автосаміт на Столичному» і Тойота Центр «Автосаміт Біла Церква», ­– відбулася презентація нового седана Toyota Сorolla 2019. Страховим партнером цих заходів виступила СК «Експрес-Страхування». Гості, що прийшли познайомитися з Toyota Сorolla 12-го покоління, взяли участь у розіграші цінних призів від організаторів та партнерів заходу. Зокрема, головними подарунками від СК «Експрес-Страхування» стали сертифікати на 5000 грн., які можна використати на придбання товарів або послуг в автосалоні офіційного дилера, або як знижку на КАСКО «Комфорт» та «Преміум» від СК «Експрес-Страхування». Переможцями розіграшу сертифікатів стали: Грищенко Юрий, Шефатова Мария (Тойота Центр «Автосаміт Біла Церква»); Коваль Игорь, Литовец Лариса (Тойота Центр Київ «Автосаміт»); Карпутев Сергей, Миневич Вячеслав, Степанец Роман (Тойота Центр Київ «Автосаміт на Столичному»). Вітаємо! Ближче познайомитись з новим поколінням Toyota Сorolla вже можна на тест-драйві. Традиційно, СК «Експрес Страхування» подбала про безпеку водіїв та автомобілів, застрахувавши їх на час випробувань.

Поділитися у соцмережах

24-04-2024

Що таке франшиза і як вона використовується в різних видах автострахування: ОСЦПВ та КАСКО

Про те, які є різновиди франшизи, навіщо вона потрібна, який її розмір є оптимальним з огляду на вартість полісу і які зобов'язання бере на себе ав...

Читати далі

23-04-2024

Стабільність ключових показників СК «Експрес Страхування» підтверджена рейтингом Insurance TOP за результатами 2023 року

СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, демонструє стабільність ключових показників фінансової стійкості: активів компан...

Читати далі

18-04-2024

Тетяна Щучьєва: «У світі диджиталізації наявність людського сервісу і спілкування цінується на «вагу золота»

Про розвиток компанії, збільшення клієнтської бази, систему врегулювання збитків, силу бренду та роботу команди з клієнтом під час війни в ексклюзи...

Читати далі