Головна > Всі новини > 13-10-2023
Як швидко треба повідомити СК про страховий випадок?
Будь-яка страхова компанія завжди робить акцент на тому, що у випадку ДТП або при пошкодженні автомобіля власнику транспортного засобу слід обов’язково повідомити про страхову подію. Більше того, звернутись до страховика необхідно якнайшвидше, щоб розпочати процес страхового врегулювання.
«Термін давнини» відрізняється в залежності від виду страхування та умов страхового договору. Детальніше у питанні Mind розбирався разом з Тетяною Щучьєвою – директором страхової компанії «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО.
У який строк необхідно повідомити про страховий випадок за полісом КАСКО?
Все просто: строки звернення чітко вказуються у договорі страхування. Наприклад, при співпраці з компанією «Експрес Страхування» письмове повідомлення про подію потрібно подати протягом 3-х робочих днів включно з датою настання дорожньо-транспортної пригоди.
Для клієнтів, які фізично не можуть приїхати на СТО партнера і скористатися сервісом «єдиного вікна», для повідомлення про подію у відведені договором терміни в «Експрес Страхування» реалізована можливість зробити це онлайн.
«Бувають ситуації, коли, наприклад, через незначні пошкодження клієнт не хоче їхати на СТО для фіксації події. Скориставшись онлайн-сервісом, він може надати страховій компанії всю інформацію для фіксації страхової події та відремонтувати автомобіль пізніше. Також цей сервіс є незамінним для реєстрації страхових подій клієнтів, які наразі перебувають за кордоном, і коли організувати стандартний процес неможливо», – пояснює Тетяна Щучьєва.
Сервісом онлайн-повідомлення про подію та онлайн оглядом авто можуть скористатися як клієнти з КАСКО, так і з ОСЦПВ.
Як швидко необхідно звернутися до страховика за полісом ОСЦПВ?
Якщо страховий випадок буде врегульований в рамках механізму «автоцивілки», потерпіла особа має для подачі документів (заяви на виплату в тому числі) щодо майнових збитків – 1 рік, щодо шкоди, завданої здоров'ю та життю – 3 роки.
А от власник полісу, відповідно до вимог Закону про ОСЦПВ, має письмово звернутися в СК з повідомленням про подію протягом 3-х днів. Інакше він ризикує отримати регресну вимогу від свого страховика після виплати відшкодування потерпілому.
«Проте СК «Експрес Страхування» не застосовує до власних клієнтів такі дії. В більшості випадків у разі відсутності звернення страхувальника нам вистачає наявної документації для ухвалення рішення по справі. Але якщо нам все ж треба отримати додаткові відомості саме від страхувальника, то ми самостійно звертаємося до нього з проханням надати відповідні пояснення, заяви, документи», – зауважує Тетяна Щучьєва.
Повідомлення про страховий випадок – це перший та надзвичайно важливий крок у процесі його врегулювання.
Тому радимо докладно описати всі обставини події, надіслати страховику документи, фото і відео, що стосуються страхового випадку. Серед них можуть бути фотографії пошкоджень та фото з місця події, дані всіх учасників події, їхні контакти, дані полісів страхування, фото поліцейських протоколів, опитування свідків ДТП тощо.
«Ця інформація може бути корисною при врегулюванні страхової події, вона значно прискорить й спросить процес відшкодування», – резюмує Тетяна Щучьєва.
Джерело Mind
Поділитися у соцмережах
14-11-2024
Нові умови для українських автовласників: що зміниться на ринку ОСЦПВ у 2025 році
З 2025 року набирає чинності новий закон про обов’язкове страхування цивільноправової відповідальності автовласників (ОСЦПВ), який змінить підхід до в...
Читати далі13-11-2024
Мережа партнерських СТО СК «Експрес Страхування» зросла до 101
СК «Експрес Страхування», що входить до УКРАВТО ГРУП, активно розширює свою мережу партнерських станцій відновлювального ремонту автомобілів (СТО). У...
Читати далі08-11-2024
Майже вдвічі зросли виплати клієнтам СК «Експрес Страхування» за 9 місяців 2024 року
СК «Експрес Страхування», що входить до УКРАВТО ГРУП, за підсумками січня-вересня 2024 року значно посилила свою підтримку клієнтів, збільшивши виплат...
Читати далі