КАСКО для подорожей Європою: надійний захист в неочікуваних ситуаціях

Під час війни експертам СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, все частіше доводиться надавати професійну допомогу клієнтам, які виїхали за кордон на власних автомобілях і стикнулися зі страховими випадками за межами України. Так, останнім часом наша компанія здійснила ряд виплат, призначених для відновлення автомобілів в різних країнах. А оскільки будь-які ремонтні роботи в Європі обходяться на порядок дорожче, ніж в Україні, наші клієнти, мабуть, не раз подякували долі, що своєчасно уклали поліс КАСКО з покриттям території країн, де пролягав їх маршрут.

Ось тільки декілька страхових випадків, що сталися з нашими клієнтами в країнах ЄС останнім часом.

Випадок 1. MERCEDES-BENZ GLS 400. Рухаючись по автобану неподалік міста Падуя в Італії, водій побачив попереду затор і загальмував. Як тільки він зупинився, в зад автомобіля влетів BMW, водій якого, мабуть, відволікся і вчасно не помітив пробку. Що ж, ситуація досить розповсюджена, але від того не менш неприємна. В результаті зіткнення, пошкоджень зазнали задній бампер і права сторона автомобіля. Страхова виплата склала 286 тис. грн.

Випадок 2. MERCEDES-BENZ GLE 350D. Пригода сталася в Естонії, на автозаправці. Заливши паливо, водій сів в авто і почав рухатись з пістолетом в баку, вирвавши його з бензоколонки. Так, подібні випадки трапляються досить часто і можна сприйняти їх як анекдот – поки не порахуєш збитки. В цій конкретній ситуації в результаті інциденту пістолет бензоколонки вирвало «з коренем», а отвір для заправки автомобіля було пошкоджено. Страхова виплата склала 70,8 тис. грн.

Випадок 3. MERCEDES-BENZ GLS 400. І знову маємо ситуацію, яку не назвеш унікальною. При паркуванні заднім ходом в підземному паркінгу в місті Єленя-Гура у Польщі водій не помітила бетонний перестінок і врізалась у нього. В результаті неочікуваної «зустрічі» з перешкодою розбився правий задній ліхтар, а задній бампер та права сторона авто отримали вм’ятини. Страхова виплата склала 111,3 тис. грн.

Висновок один: збираючись за кордон, не забудьте купити поліс КАСКО з відповідним покриттям. В цьому разі, якщо виникне будь-яка неочікувана ситуація, на допомогу прийде «рідна» страхова, яка не тільки покриє усі витрати згідно з договором, але й надасть практичну допомогу в оформленні необхідних документів та організації ремонту.

Нагадаємо, що за 8 місяців 2023 року СК «Експрес Страхування» виплатила клієнтам 206,7 млн. грн, в тому числі з КАСКО – 180,7 млн. грн.

Довідково

ТДВ «Експрес Страхування» засновано у 2008 році за участю лідера українського автомобільного ринку – Корпорації УкрАВТО. Компанія спеціалізується на автомобільному страхуванні. Стабільно висока швидкість врегулювання подій в СК забезпечена оптимальною взаємодією з партнерськими СТО.

СК «Експрес Страхування» входить у число найбільш капіталізованих на страховому ринку та 6 років поспіль міцно утримує лідерські позиції в ТОП-10 рейтингу впливового на страховому ринку України журналу Insurance TOP за обсягом страхових премій з КАСКО.

Із квітня 2012 року СК «Експрес Страхування» є асоційованим членом Моторного транспортного страхового бюро України. За підсумками І кварталу 2023 року Компанія здобула найвищі («зелені») оцінки з ОСЦПВ («автоцивілки») за кожним із трьох ключових показників рейтингу МТСБУ: загальної оцінки діяльності, якості врегулювання збитків та рівня скарг від потерпілих і страхувальників.

Поділитися у соцмережах

24-04-2024

Що таке франшиза і як вона використовується в різних видах автострахування: ОСЦПВ та КАСКО

Про те, які є різновиди франшизи, навіщо вона потрібна, який її розмір є оптимальним з огляду на вартість полісу і які зобов'язання бере на себе ав...

Читати далі

23-04-2024

Стабільність ключових показників СК «Експрес Страхування» підтверджена рейтингом Insurance TOP за результатами 2023 року

СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, демонструє стабільність ключових показників фінансової стійкості: активів компан...

Читати далі

18-04-2024

Тетяна Щучьєва: «У світі диджиталізації наявність людського сервісу і спілкування цінується на «вагу золота»

Про розвиток компанії, збільшення клієнтської бази, систему врегулювання збитків, силу бренду та роботу команди з клієнтом під час війни в ексклюзи...

Читати далі